Programmering

Mere information

Programmering gennemsyrer alt i dag, så alle bør prøve det en smule.

I ProgLab har vi et miljø, hvor man hjælper hinanden med at finde ud af tingene.
Der er ikke tavleundervisning - vi har nogle opgaver til at lære de basale ting og derfra
prøver vi os frem. Vi går meget op i at lave nogle fejl og lære af det - det er den bedste
måde at lære på og meget sjovere end at læse tykke bøger.

Vi bruger Python, men har også et par robotter fra Shape Robotics, der kan programmeres
både med et visuelt sprog og Python, men man kan også styre dem ved hjælp af en
mobiltelefon. Vi har adgang til en 3D printer, så vi kan lave ting til robotterne.
Vi har også nogle kontrollere til at styre ting i de spil, vi laver med PyGame.

Derudover kan man kaste sig ud i de udfordringer man brænder for - vi har set projekter om
login-system til SFO og basis for kunstig intelligens. Kun fantasien sætter grænser

 

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeld dig nu
Praktiske oplysninger
Underviser Torben Hoffman, Patrick Møller,
Ledige pladser Der er 1 ledige pladser
Pris Det er gratis at deltage
Andre muligheder
Hvornår?

Usserød skole Tirsdage kl. 18.30-21-00 Start:

Hvor?

Usserød skole